BEMUTATKOZÁS
Füléné Horesnyi Zsuzsannának hívnak, nemzetközi One Brain kineziológiai oktató vagyok, gyógypedagógus és terapeuta.
Szerencsés embernek tartom magam, mert olyan családban nőhettem fel, ahol nagyon szerettek, sok barátom lehetett (ember és állat), s ilyenformán én is meg tanulhattam szeretni, felelősséget vállalni, gondoskodni másokról, s általuk magamról.
Ma már tudom, mennyire meghatározó életünk során gyermekkorunk, s hálás vagyok, hogy a belső szeretetkosaramból mindig meríthetek, mindig találok valamit…, valami pluszt, ami továbblendíthet, felvidíthat a nehéz helyzetekben.
Évekkel ezelőtt,- mint bárki más - én is azt hittem küzdenem kell mások szeretetéért, elfogadásáért, úgy gondoltam, ami jó, abból nem jut nekem elég, sőt az mind rajtam kívül van….Ma már tudom, csak az fél a szeretet elvesztésétől, aki ismeri a szeretetet, aki tudja, mit veszíthet. Miután erre rájöttem, s arra, hogy az Isteni szeretet, az Isteni Fény mindenkiben ott ragyog, el kezdtem értékelni azt, aki vagyok, majd mindenki mást. Azt, ahonnan jöttem… minden fölmenőmmel együtt, az apai és az anyai oldalammal együtt, hetedíziglen, és még tovább.
Ha magamban kételkedem, megtagadom azt, aki vagyok, és mindenki mást, és az nagyon tud fájni. Megtanultam, egyre jobban hinni és bízni magamban, a képességeimben, amik számomra ajándékok, így bízok sejt- és lélekszinten minden fölmenőmben, általuk a nagy EGYSÉGBEN, s minél jobban tudatosul ez bennem, annál inkább hálás vagyok a TEREMTŐNEK, s megállapítom, mily nagyszerű is Ő! S MINDENKI MÁS.
Ma már mindezek tudatában igyekszem végezni a munkámat, segíteni másoknak, szemlélni a világot, s az egyensúly megteremtésére törekszem TEST, LÉLEK, SZELLEM tekintetében.
Gyógypedagógusként iskolákban, tanulásban akadályozott gyerekek fejlesztésével foglalkoztam, főleg diszlexiával, hiperaktivitással, figyelemzavarral, tanulási nehézséggel diagnosztizált gyerekekkel. Óvodákban pedig korai fejlesztéssel, iskolára való felkészítéssel.
Ma már iskolán kívül egyénileg, illetve 4-8 fős gyerekcsoportoknak tartok heti rendszerességgel részképességek fejlesztését, tanulásmódszereket, önismeretet, a stresszoldás széles skáláját, ill. mozgásfejlesztést, azon belül is a Primitív Reflexek korrigálását. Amikor lehetőségünk adódik a lovasterápiát is beillesztjük a foglalkozások közé.
Minden alkalommal vannak koncentrációt, figyelmet, memóriát, képzeletet fejlesztő gyakorlatok, meditációk. Dolgozunk színekkel, szimbólumokkal, mesékkel, természetesen betűkkel is. S mindezek segítségével eljutunk a legkülönfélébb tanulási módszerekhez, technikákhoz.
Elvégeztem jó néhány fejlesztést segítő, speciális tanfolyamot és rá kellett jönnöm, ha a gyermek lelkével, érzelmeivel nem foglalkozunk legtöbb esetben csak tüneti kezelést, alkalmazunk. Kerestem az okokat, hogy segíthessek, majd szinte észrevétlen ráléptem arra az útra, amit spirituális útnak neveznek. Ennek köszönhetem, hogy ma már a fejlesztő óráim inkább alternatív terápiához hasonlítanak, melyben a gyermek lelkének, önbizalmának, képességeinek a megerősítése az elsődleges.
Vállalom:
|
Tanuláshoz szükséges képességek felmérését óvodás kortól
|
|
Egyénileg (szülő bevonásával) és csoportosan fejlesztek tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeket 7 éves kortól
|
|
Iskolaérettséghez szükséges korai fejlesztést óvodásoknak.
|
|
Iskolaelőkészítőt óvodásoknak.
|
|
Különböző szintű képességfejlesztő, két agyféltekét összehangoló, stresszoldó tréningeket tartok 7-15 éves korú gyerekeknek.
|
|
Önismereti tréningek kiskamaszoknak.
|
|
Primitív Reflexek (INPP) felmérése és korrekciója.
|
|
Meseterápia
|
|
Kineziológiai módszerekkel stresszoldás gyerekeknek, kamaszoknak, -7 éves korig anyukán keresztül
|
One Brain kineziológiai stresszoldó, konzulens és oktatóként nemcsak a gyerekek lelki problémájával foglalkozom, hanem a felnőttekével is. Ők is voltak gyerekek, s a legkülönfélébb nehézségekkel küszködtek (iskola, barátok, szülők, kamaszkor, stb.) s most, hogy saját gyermekeik vannak kénytelenek újból szembesülni ezekkel. A gyermek saját tükörképünk, s ahelyett hogy összetörnénk (Hányszor is tettük már meg önmagunkkal?), fényesíteni, csiszolni kellene, szeretni és elfogadni.
Sokszor korlátozó hitrendszereink szabotálják a boldogságunkat, önbecsülésünket, melyek egy részét nem is mi alkottuk, csak szüleinken keresztül megörököltük. Ezek generációs oldásokkal jól korrigálhatók. Előfordul, hogy jelenünkben nem úgy veszünk részt, mint ahogy azt mi szeretnénk, képtelenek vagyunk a sorsunkat pozitívan alakítani, mintha a dolgokra nem lenne hatásunk. Ebben az esetben sokat segíthet a Hellinger féle családfelállítás, ami szintén kihat a generációkra, és természetesen pozitívan vissza ránk.
Ha sikerül az életünket negatívan befolyásoló tényezőket felismerni, beismerni, elengedni, azaz oldani, s múltunk darabkáit összerakni, amik behatárolták döntéseinket, választásainkat, nos, akkor lehetőségünk lesz új valóságot teremteni, másként nézni önmagunkra és a környezetünkre.
Ebben próbálok segíteni a hozzám fordulóknak és még számtalan olyan helyzetben, ami beteggé teszi a lelket, fizikai testet.
Soha nem a tünetre fókuszálunk, hanem a mögötte lévő érzésekre, ami létrehozza, fenntartja jelenünkben a tünetet, legyen szó tanulási nehézségről, allergiáról, meddőségről, gyulladásról, félelmekről, pánikról, betegségekről stb.
|
One Brain nemzetközi kineziológiai oktatóként folyamatosan indítok SZEGEDEN, 1-7 szinteken tanfolyamokat
|
|
10 éves kortól lehetőség van 5 napban gyerekeknek kineziológiai stresszoldó tanfolyamon részt venni, pont, mint a nagyoknak, csak kicsiben
|
|
Egyéni kineziológiai stresszoldás minden korosztálynak
|
|
2 napos stresszoldó tréning segítő foglalkozásúaknak
|
|
Párterápia
|
|
Állatok oldása gazdin keresztül
|